Dzięki Usłudze Anulowania możesz szybko i łatwo anulować swój bilet na prom i otrzymać zwrot kosztu biletu, jeśli twoje plany podróży nagle się zmienią.
- Anuluj rezerwację i odzyskaj pieniądze
- Możesz dokupić do swojego biletu
- Kup online, w aplikacji Scandlines lub za pośrednictwem obsługi klienta w związku z zakupem biletu
-
- Usługa Anulowania kosztuje od 13 EUR,-
-
- Usługa anulowania jest ważna przez 3 mies. od pierwotnie zarezerwowanej daty wyjazdu. Po upływie tego czasu zwrot pieniędzy nie jest już możliwy
-
- Anuluj niewykorzystane bilety w sekcji Moja rezerwacja na stronie internetowej Scandlines
- Otrzymasz zwróconą kwotę wpłaconą na kartę płatniczą lub na konto, z którego dokonano pierwotnej płatności. Nie ma możliwości zwrotu gotówki za bilet przy odprawie lub w biurze obsługi klienta
-
- Anuluj częściowo wykorzystany bilet powrotny, kontaktując się z obsługą klienta Scandlines na piśmie pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com i prosząc o zwrot pieniędzy. Podaj numer rezerwacji i ewentualnie niewykorzystane kupony
- Otrzymasz zwróconą kwotę wpłaconą na kartę płatniczą lub na konto, z którego dokonano pierwotnej płatności. Nie ma możliwości zwrotu gotówki za bilet przy odprawie lub w biurze obsługi klienta
-
- Niewykorzystane lub częściowo wykorzystane bilety, a także zamówione wcześniej posiłki na pokładzie mogą zostać anulowane i ich koszt zwrócony. W przypadku anulowania niewykorzystanego biletu pełna kwota biletu zostanie zwrócona
- Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet, zwrócona może zostać ewentualnie wartość końcowa pierwotnej taryfy. W przypadku biletów łączonych na trasach między Niemcami a Szwecją zwrotowi kosztów podlegają wyłącznie całkowicie niewykorzystane przejazdy łączone. Nie ma jednak możliwości zwrotu wartości rezydualnej częściowo wykorzystanego biletu jednodniowego lub biletu powrotnego. Opłaty manipulacyjne nie podlegają zwrotowi
- W przypadku anulowania biletów bez Usługi Anulowania rezerwacji, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety