Skontaktuj się z centrum obsługi klienta
Służymy pomocą mailowo i telefonicznie.
Czy możemy tobie pomóc?
Wszystkie praktyczne kwestie przed i w trakcie rejsu.
Pobierz naszą aplikację i miej wszystkie informacje o swojej podróży w jednym miejscu
W przypadku biletów zakupionych w porcie i za pośrednictwem obsługi klienta pobierana jest opłata manipulacyjna.
Zakup biletu w porcie.
Ważne jest, abyś znał długość swojego pojazdu, zanim zarezerwujesz bilet.
Ważne jest, aby znać długość swojego pojazdu przed zarezerwowaniem biletu.
Zapomniałeś czegoś na pokładzie promu? Przechowujemy to w Puttgarden lub Gedser.
W przypadku uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolony z produktu lub usługi, możesz wysłać do nas reklamację.
Umieść bizz na przedniej szybie samochodu i wjedź bezpośrednio na pokład.
Zarezerwuj wygodnie bilety Scandlines w pobliżu
Pamiętaj o zasadach celnych przy zakupach towarów bezcłowych na promie lub w sklepie BorderShop.