Adresy portów
Znajdź łatwy sposób na dotarcie do naszych duńskich portów w Rødby i Gedser oraz do niemieckich portów w Puttgarden i Rostock.
Niestety, pogoda i pobyty w stoczni mogą oznaczać, że będziemy musieli odwołać jeden lub więcej rejsów. Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w naszym FAQ dotyczącym odwołanych rejsów.
Jeśli Twój odlot zostanie odwołany, możesz wykorzystać swój bilet na inny odlot. Pasażer zostanie przeniesiony na pierwszy dostępny odlot.
Dotyczy to wszystkich biletów, nawet jeśli posiadasz bilet Low Price, który w normalnych okolicznościach jest ważny tylko na określony rejs.
Oczywiście nie poniesiesz żadnych opłat ani dopłat, aby złapać inny odjazd, jeśli prom zostanie odwołany.
Tak, jeśli prom zostanie odwołany, możesz użyć biletu Rostock-Gedser na przeprawę Puttgarden-Rødby.
W porcie Puttgarden lub Rødby pamiętaj tylko, aby przejść na żółty pas, gdzie pracownik dokona odprawy.
Wejdziesz na pierwszy dostępny odjazd.
Oczywiście nie ponosisz opłaty za zmianę trasy, jeśli prom zostanie odwołany.
W porcie w Puttgarden lub Rødby udaj się na żółty pas, gdzie pracownik dokona odprawy.
Ważne: Ważne jest, aby udać się na żółty pas, gdzie pracownik może skasować bilet.
Maszyny na innych pasach nie mogą skasować biletu.
Tak, zwrócimy pieniądze za niewykorzystany bilet promowy, jeśli rejs zostanie odwołany, oczywiście bez dodatkowych opłat.
Przeczytaj, jak uzyskać zwrot pieniędzy za bilet w następnym pytaniu.
Oczywiście otrzymasz zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet w przypadku anulowanych rejsów, ale niestety nie dzieje się to automatycznie.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet na prom, należy skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej i podać numer rezerwacji. Numer rezerwacji jest podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
Uwaga:
Wszystkie nasze bilety są ważne przez cały dzień - w tym Low Price, jeśli prom zostanie odwołany.
Dlatego nie trzeba zmieniać rezerwacji, aby zdążyć na inny rejs.
Jeśli nadal chcesz zmienić rezerwację na konkretny rejs, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta.
Jeśli odjazd zostanie odwołany, opublikujemy to na stronie scandlines.pl w sekcji Informacje o ruchu i odjazdy.
Ponadto każdy, kto zarezerwował bilet online na scandlines.pl lub w naszej aplikacji, otrzyma wiadomość e-mail o odwołaniu. Wiadomość ta zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas rezerwacji.
Bądź na bieżąco z aktualnymi operacjami promowymi na stronie scandlines.pl w zakładce informacje o ruchu i odjazdach.
Zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta.
Należy jednak pamiętać, że otrzymujemy wiele telefonów i wiadomości e-mail w przypadku odwołania wylotu, więc może wystąpić kolejka telefoniczna i dłuższy czas odpowiedzi na wiadomość e-mail.
Odpowiemy jednak na Twój telefon i e-mail tak szybko, jak to możliwe.
W porcie zawsze jest ktoś, z kim można porozmawiać.
Podjedź do żółtego pasa, gdzie znajduje się pracownik.