Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas: +45 33 15 15 15
Napisz do nas: scandlines@scandlines.com
Napisz do nas w języku niemieckim lub angielskim. Odpowiemy na Twój e-mail tak szybko, jak to możliwe. O terminowym rozpatrzeniu reklamacji decyduje data otrzymania wiadomości e-mail.
Godziny otwarcia
oniedziałek-piątek: 08:00-18:00
Sobota: 09:00-17:00
Być może znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie w zakładce FAQ
-
Bilety Early Booker można zarezerwować, jeśli do rozpoczęcia podróży pozostało co najmniej 30 dni.
Jeśli w sekcji rezerwacji online nie widać biletów Early Booker, oznacza to, że wybrany dzień podróży przypada później, niż 30 dni od daty zakupu, albo bilet jest wyprzedany. W takim wypadku należy wybrać inny rejs lub bilet.
-
Większość biletów ma cenę online i cenę portową.
Cena online obowiązuje przy zakupie przez witrynę scandlines.pl, aplikację Scandlines lub za pośrednictwem działu obsługi klienta. Cena portowa obowiązuje przy zakupie w porcie.
Rezerwując bilet za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji, masz zawsze gwarancję najniższej ceny.
Pamiętaj, że opłata manipulacyjna w przypadku biletów zakupionych na żółtym pasie w porcie i za pośrednictwem działu obsługi klienta.
-
Tak. Możesz rejsować następnym dostępnym promem, jeśli dotrzesz do portu przed lub po zarezerwowanym rejsie w tym samym dniu kalendarzowym. Twój kupon zostanie wydrukowany w Puttgarden, jeśli odprawa odbędzie się tego samego dnia co wyjazd z Rødby.
-
Tak. Jeśli przybędziesz przed lub po zarezerwowanym rejsie, wypłyniesz następnym wolnym promem w tym samym dniu kalendarzowym.
-
Z biletem Flex masz zagwarantowane miejsce na wszystkich rejsach od daty zakupu do 3 miesięcy po zarezerwowanym rejsie. Wystarczy odprawić się w porcie 15 min. przed rejsem, w który chcesz wyruszyć.
-
W przypadku pojazdów powyżej 6 metrów obowiązuje dopłata za długość w wysokości 30 € za każde dodatkowe 2 metry. Przeczytaj więcej o długości i definicji pojazdów.
-
W przypadku zakupu biletu w porcie na wjeździe Żółtym, który jest obsługiwany przez personel lub w punkcie obsługi klienta przez e-mail albo telefonicznie, pobieramy opłatę manipulacyjną. Przeczytaj więcej o opłacie manipulacyjnej.
Kupuj online i unikaj opłaty manipulacyjnej
Unikniesz płacenia opłat manipulacyjnych, kupując bilety online na naszej stronie internetowej lub w naszej aplikacji. Możesz kupić bilety online do dwóch godzin przed rejsem. -
W celu częściowego pokrycia zwiększonych kosztów paliwa musieliśmy wprowadzić dopłatę paliwową za przeprawę do biletów na samochody osobowe i pojazdy kempingowe.
Ponieważ dopłata paliwowa jest doliczana za każdą przeprawę, dopłata do biletów w dwie strony będzie naliczana dwukrotnie – raz za podróż tam i raz za podróż z powrotem.
Dopłata paliwowa zostanie doliczona do biletów z terminem wyjazdu od 2 stycznia 2023 r. włącznie.
Przeczytaj więcej o dopłacie paliwowej.
-
System handlu uprawnieniami do emisji EU ETS (European Union Emissions Trading System) został wprowadzony w 2005 roku, aby promować redukcję emisji gazów cieplarnianych (GHG) w sposób efektywny kosztowo.
Od 2024 roku firmy żeglugowe kursujące między portami w UE/EOG będą uiszczać coroczne opłaty za unijne uprawnienia do emisji gazów cieplarnianych (EUA). Emisje będą raportowane i weryfikowane w ramach monitoringu UE.
Przestrzeganie zasad ETS wiąże się z istotnymi kosztami. Dlatego też Scandlines wprowadza od 6 stycznia 2025 roku opłatę ETS na wszystkie przeprawy. Opłata ta odzwierciedla koszty emisji CO₂ określone przez ETS.
Wszystkie ceny biletów zawierają opłatę ETS.
Proszę pamiętać, że opłata ETS jest naliczana za każdą przeprawę, więc bilety w obie strony będą obciążone dwukrotnie – raz za podróż w jedną stronę i raz za powrót.
-
Gedser, Jernbanevejen 1, 4874 Gedser
Rødby, Færgestationsvej 5, 4970 Rødby. Wskazówka: odprawa odbywa się na końcu autostrady E47
Rostock, Zum Fährterminal 1, 18147 Rostock Überseehafen, Niemcy. Wskazówka: Jedź w kierunku Rostock Überseehafen
Puttgarden, Fährhafenstrasse, 23769 Puttgarden, Niemcy -
Wybierasz tor odprawy na podstawie długości twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy kupiłeś już bilet, czy chcesz kupić go w porcie. Znaki w porcie ułatwią nawigację.
-
Odprawa jest nie później niż 15 minut przed planowanym rejsem.
W Rostocku autobusy, rowerzyści i piesi muszą zgłosić się do odprawy nie później niż 30 minut. przed planowanym rejsem.
-
Program SMILE został zamknięty wraz z dniem 31 stycznia 2024 r. Więcej informacji tutaj
-
Rejestracja do uczestnictwa w programie SMILE nie jest już możliwa.
-
Możesz usunąć swój profil SMILE i swoje dane w dowolnym momencie, logując się do swojego profilu SMILE i wybierając opcję „Usuń swój profil” w pozycji menu „Informacje dla uczestników”.
UWAGA! Jeśli posiadasz punkty SMILE, które chcesz wypłacić w związku z zamknięciem SMILE, NIE usuwaj swojego profilu – zdobyte punkty zostaną wówczas również usunięte.
-
Program SMILE został zamknięty wraz z dniem 31 stycznia 2024 r. Jeśli jesteś członkiem/członkinią programu, nadal możesz się zalogować i przeczytać o dostępnych opcjach. Zaloguj się tutaj
-
Większość naszych biletów jest ważna przez cały dzień, więc zmiana rezerwacji nie zawsze jest konieczna.
Możesz zmienić rezerwację biletów, kontaktując się z obsługą klienta, która jest gotowa tobie pomóc za opłatą manipulacyjną.
Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com lub +49381-77 88 77 66
Czytaj więcej o zmianie rezerwacji.
-
Pamiętaj, że po zarezerwowaniu biletu zawsze przysługuje 24-godzinne prawo do odstąpienia od umowy.
Istnieją dwa sposoby anulowania biletu w zależności od tego, czy anulujesz bilet niewykorzystany, czy częściowo wykorzystany.
Anuluj niewykorzystane bilety: Anuluj niewykorzystane bilety za pośrednictwem strony Moja rezerwacja.
Anuluj częściowo wykorzystane bilety: Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet powrotny, musisz wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer rezerwacji.
Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com
Należy pamiętać, że nie zwracamy opłat pobieranych w związku z zakupem biletów.
-
Jeśli twój bizz z Brobizz jest powiązany z EasyGo, nadal możesz go używać na trasach Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser.
-
Wciśnij przycisk „pomoc” na monitorze przy Niebieskim pasie lub podjedź do Żółtego pasa.
-
Od 1 lutego 2021 r., zamówienie bizza w Brobizz kosztuje jednorazową kwotę w wysokości 200 DKK.
-
Scandlines jest członkiem EasyGo, co oznacza, że nie potrzebujesz specjalnej umowy ze Scandlines, aby móc korzystać z bizza od Brobizz na wszystkich trasach.
-
Numer klienta Brobizz znajdziesz w liście powitalnym, który otrzymałeś wraz z bizz lub w sekcji Moje konto na brobizz.com.
-
Na stronie Moje konto na brobizz.com zobaczysz przegląd swoich przepraw promowych. W punkcie menu Użytkowanie/Podróże znajdziesz przegląd swojego zużycia.
-
Nie, możesz użyć swojego bizza tylko do kupowania pojedynczych rejsów.
-
Prosimy o przesłanie bizza na adres:
Brobizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V(Oznacz kopertę „Zamknięcie”)
-
Możesz wypowiedzieć umowę z Brobizz A/S w dowolnym momencie, jeśli nie chcesz używać swojego bizz w Scandlines lub z innymi automatycznymi systemami płatności.
Więcej informacji na temat rozwiązania umowy można znaleźć na stronie brobizz.com.
-
Z biletem Bizz Flex masz pierwszeństwo, ale ponieważ na promie mamy tylko określoną liczbę miejsc, zastrzegamy sobie prawo do zmiany zasad na wyprzedane rejsy.
-
Przeprawa na trasie Puttgarden-Rødby trwa 45 minut.
Przeprawa na trasie Rostock-Gedser trwa 2 godziny.
Pamiętaj, że odprawa odbywa się na min. 15 minut przed planowanym rejsem.
-
Nie, na pokładzie promu niestety nie ma możliwości wymiany waluty.
-
Staw się punktualnie (najlepiej 30 minut przed planowanym odejściem) i wjedź na Żółty pas. W ten sposób możemy jak najlepiej umieścić twój samochód na pokładzie.
-
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ci udaną podróż, ale jeśli niespodziewanie nie jesteś zadowolony z produktu lub usługi, chcielibyśmy się tego dowiedzieć.
Wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres customerservice.germany@scandlines.com i opowiedz nam o swoich doświadczeniach, a my postaramy się znaleźć rozwiązanie.
-
Zgłoś szkodę
W przypadku doznania urazu, lub uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.W przypadku doznania urazu, lub uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.
Następnie personel wypełnia formularz, podając Twoje imię i nazwisko, adres, czas doznania urazu, lokalizację, incydent itp.
W przypadku uszkodzenia pojazdu, który jest w pełni ubezpieczony, należy skontaktować się z firmą ubezpieczeniową, która zajmie się wyceną, naprawą i kwestią odpowiedzialności za szkodę.Jeśli wystąpiły inne szkody lub jeśli potrzebujesz porady i wskazówek na późniejszym etapie, skontaktuj się z Ubezpieczenie & Skargi: insurance@scandlines.com
Przewóz odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami morskimi streszczonymi w Regulaminie Przewozu. Odpowiedzialność firmy jest ograniczona zgodnie z obowiązującą ustawą morską.
Scandlines, Ubezpieczenie & Skargi
Færgestationsvej 5
DK-4970 Rødby
Tlf.: +45 72 68 63 86
E-mail: insurance@scandlines.com