Jak mogę zmienić rezerwację biletu?
Większość naszych biletów jest ważna przez cały dzień, więc zmiana rezerwacji nie zawsze jest konieczna.
Możesz zmienić rezerwację biletów, kontaktując się z obsługą klienta, która jest gotowa tobie pomóc za opłatą manipulacyjną w wysokości 30 EUR €
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +49381-77 88 77 66
Jak mogę anulować mój bilet?
Pamiętaj, że po zarezerwowaniu biletu zawsze przysługuje 24-godzinne prawo do odstąpienia od umowy.
Istnieją dwa sposoby anulowania biletu w zależności od tego, czy anulujesz bilet niewykorzystany, czy częściowo wykorzystany.
Anuluj niewykorzystane bilety: Anuluj niewykorzystane bilety za pośrednictwem strony Moja rezerwacja.
Anuluj częściowo wykorzystane bilety: Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet powrotny, musisz wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer rezerwacji.
Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com
Należy pamiętać, że nie zwracamy opłat pobieranych w związku z zakupem biletów.
Zobacz wszystkie warunki zmiany rezerwacji i anulowania.